Dag 43 Ophalen RV + stukje rijden

29 mei 2022 - Holbrook, Arizona, Verenigde Staten

De RV opgehaald bij Cruise America. We waren natuurlijk weer eens te vroeg, uurtje op 2. Jullie kennen John 😜. Gelukkig was het niet druk en om 11.30 uur reden we weg. Ons eerste doel vandaag was de Walmart voor alle benodigdheden om de komende 39 dagen te kunnen koken. Niet om te verwend te zijn, maar na 6 weken elke dag 2x uit eten dan ben je het ook wel een keertje beu.

Met een car vol en een lege portemonnee en 2 uur later waren alle boodschappen gehaald en ingeladen. Met een beetje mazzel kunnen we zeker 2 weken vooruit. Nu maar hopen dat de vriezer het blijft doen 🤞.

Om 16.30 uur waren we in Holbrook Arizona voor onze eerste overnachting met een full hookup om alles te kunnen testen. Naast een klein probleem met het slipgevaarlampje doet alles het. Het lampje moet morgen weer uit zijn, waarschijnlijk aangegaan I.v.m. harde zijwinden.

Zoals een goede vrouw betaamt de RV voorzien van een chloorbad en de rugzakken leeggeruimd en het bedje opgedekt. Echt bedJE, type twijfelaar. Na losse bedden en Kingsize bedden is dit een gezellig samenzijn 😜.

Vanavond een soepje met stokbrood gegeten en een echte campingdouche. De kampeerders onder jullie snappen dan wel wat we bedoelen 😃.

Nu lekker slapen en morgen naar Monument Valley waar we 2 nachten staan.

1. Inge:
    29 mei 2022
    Ziet er knus uit! Geniet van jullie volgende etappe! 😃
  2. Pap en mam:
    29 mei 2022
    Ziet er gezellig en knus uit. Is er boven de cabine geen breder bed?
    Geniet van jullie 3e face!!! 💋💋
  3. Ingrid:
    2 juni 2022
    Loop een beetje achter, maar het ziet er weer goed uit, gezellig en cosy zo dichtbij elkaar slapen, en op naar MV, prachtig