Dag 42 van Oahu terug naar Phoenix

28 mei 2022 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren een reisdag gehad. Eerst de auto weer netjes en onbeschadigd met bijna lege tank afgeleverd bij Alamo. Echt een super fijn verhuurbedrijf. Alles is verzekerd en dus bij terugbrengen geen vervelende discussies over wel of geen extra krassen of deukjes. Gewoon neerzetten, kilometerstand checken en klaar.

De vlucht vertrok ook netjes op tijd en duurde 5 uur en 45 minuten. Ik had John achter mij zitten dus was heel veilig. Heb dan ook 4 uur geslapen, had ook fijne rustige buren. John helaas niet met een opstandige puber naast zich die niet stil kon zitten. Na de vlucht was hij weer heel blij om naast mij te lopen. Ben ook wel beweeglijk en soms opstandig, maar wel veeeeel liever 😜.

Binnen 25 minuten waren we vanuit het vliegtuig met de koffer al in de SkyTrain op weg naar het hotel. We zijn weer 3 uur opgeschoven en het tijdsverschil is nu weer 9 uur. Na nog wat gegeten te hebben naar bedje gegaan. Sinds 10 dagen weer samen in 1 bed. Ondanks de voordelen van aparte bedden toch wel weer fijn om naast elkaar te liggen.

Vanmorgen een lekker ontbijt gehad en we gaan zo onze camper ophalen. Fase 1 en 2 veilig afgerond 💕. We weten niet hoe vaak we komende 39 dagen WiFi hebben, dus wellicht volgen de verhalen elkaar iets minder frequent op.