Dag 32 en 33 Oahu. Hawaii

19 mei 2022 - Waikiki, Verenigde Staten

Vijfeneenhalf uur vliegen zitten we op het eiland Oahu, Hawaii. Het is hier 12 uur vroeger dan in Nederland en 3 uur vroeger dan in Phoenix. We hebben dus al 12 uur cadeau gekregen in de afgelopen 33 dagen 😜.

Vanuit onze hotelkamer hebben we zicht op Waikiki beach met palmen en mooie, iets wat ruige, zee. Verder zitten we in het levendige Waikiki waar genoeg te beleven is.

Ook al even in de hoge golven gespeeld, maar de onderstroom is hier echt heel sterk. Kon dus moeilijk blijven staan. Deed mij weer even terug gaan naar mijn kinderjaren dat ik met mijn vader in Frankrijk in de golven sprong, waarbij zowel hij als ik onder getrokken werden en hij mij altijd boven water probeerde te houden. Mooie herinneringen 😍. Met een bikini vol zand nog even af gaan spoelen in het zwembad.

’ S avonds onder het genot van een Coronabiertje of 2 (aangezien we ons niet hoefde te testen durfde we zit wel aan 😜) hebben we genoten van uitzicht op het strand en een bord met tortilla chips met van alles erop. Met een mini jetlag lagen we op 20 uur al lekker op 1 oor.

Vanmorgen om 6 uur al vroeg wakker. Lekker een beetje gewandeld en gelopen met de voetjes in de zee. Daarna bij de Starbucks een Koffie met Lemon icecake (zooooo lekker, hebben we er pas 4 van op in een maand, dus hebben ons nog ingehouden) gegeten. Verder over Waikiki boulevard gewandeld. Vanochtend helaas zwaar bewolkt en vanavond regen, maar de temperatuur is goed, zo’n 27 graden.

Vanavond ons eerste Shave Ice gegeten. Is gewoon sneeuw met fruitsiroop, maar dan wel heel lekker 😋. Morgen is het weer bewolkt met regen en onweer (je kunt niet alles hebben) , dus hebben we een uitstapje geboekt naar het Polynesian Culture Center met in de avond een Lu’au (een show met authentieke dans en muziek). In de volgende blog zullen we hier alles over vertellen

1. Henny Loffeld:
    19 mei 2022
    Palmen en een mooi strand 😍🥰😍🥰
  2. Tonnie:
    19 mei 2022
    Nu hebben jullie een mooi strand,en dan regent het !!!hoe kan dat nu
  3. Ans:
    19 mei 2022
    Wat een prachtige bomen hier ook onweer veel plezier dikke kus van ons groetjes ook van Janny
  4. Tonnie:
    19 mei 2022
    Net het laatste nieuws gezien,morgen kans op tornado’s hier,dat is toch nooit in Nederland?? Groetjes van smam,wij gaan over 1 uurtje lekker slapen,