Dag 30 en 31 Tucson en Phoenix

17 mei 2022 - Phoenix Sky Harbor International Airport, Verenigde Staten

Twee heerlijk relaxte dagen gehad met zo’n 40 graden, lekker warm dus. Gelukkig hadden we twee geweldige hotels met zwembad waar we lekker konden afkoelen. Gelijk geacclimatiseerd voor Hawaii.

De auto hebben we weer helemaal intact teruggebracht naar het verhuurdstation. Is toch ook wel weer een fijn gevoel dat we fase 1 veilig hebben afgerond. Dit pakken ze nooit meer af 😜.

Van Tucson en Phoenix niets gezien, maar na een volle maand rijden door de schitterende natuur en steden zijn we daar niet rouwig om. Twee dagen zwembadhangen was zeker geen straf.

Gisteren ook gelijk even langs Cruise Amerika gereden om alvast een afspraak te maken om over 11 dagen de camper op te halen voor 39 dagen Fase 3 van Phoenix, door de Amerikaanse en Canadese Rockies. Onze gegevens waren ook daar al bekend, dus dat is ook weer fijn om te weten.

Op het moment dat we dit schrijven zitten we te wachten op ons vliegtuig naar Honolulu. We zijn al bij de gate, dus alle veiligheidsmaatregelen al doorlopen. Gelukkig gisteren geen COVID-19 test hoeven te doen, omdat we al een maand in Amerika zijn. We hebben verder ook geen symptomen, maar is toch weer een zorg minder. COVID-19 is hier ook zeker nog niet weg, maar dankzij een gerechtelijke uitspraak door het Amerikaanse hoger gerechtshof zijn mondkapjes niet langer verplicht. We hopen dat dit ook geldt voor in het vliegtuig, maar daar is nog wat onduidelijkheid over. We zullen zien.

Onwijs veel zin in Hawaii en de nieuwe fase van onze reis. Lekker om ook even 10 dagen in hetzelfde hotel te zitten en niet uit de rugzak te leven.

Tot de volgende blog vanuit Oahu Hawaii 💋

En iedereen onwijs bedankt voor alle reacties op onze blog. Heel erg leuk om jullie reacties te lezen en fijn dat jullie zo met ons meeleven en meereizen 💕

1. Ingrid:
    17 mei 2022