Dag 28 en 29 Silver City New Mexico

15 mei 2022 - Silver City, New Mexico, Verenigde Staten

Gisteren een lange rit door de woestijn gereden naar Silver City. Mooie uitgestrekte vergezichten met een eindeloze lange weg er door heen. Telkens als je denk aan het einde van de weg te zijn kom je boven op de berg en kun je opnieuw beginnen. Klinkt vervelend maar is echt geen straf. Lekkere countrymuziek op de radio, mannetje die genietend al die kilometers wegtikt achter het stuur met zo nu en dan een koud colaatje zero uit de koelbox. Wat wil een mens nog meer 💕.

Vandaag moeder natuur weer op haar mooist gezien in City of Rock State park en de Gila Wilderness met het Gila Cliff Dwellings National Park waar je nog kunt zien hoe de voorouders in de berghelling hun huizen bouwden. Onderweg geprobeerd om al de mooie uitzichten en vergezichten vast te leggen op foto’s, maar dat lukt gewoon niet. De hele beleving maakt het magisch, dit is niet te vangen in een foto. Toch zijn de foto’s natuurlijk wel mooi en geven ze een beeld van wat we gezien hebben.

Afgelopen nacht om 4.00 uur ging in het hotel het brandalarm af. Geinig om al die koppies uit de deuren te zien komen. Gelukkig verder niets aan de hand.

Morgen naar Tucson en dan de laatste rit van de eerste fase naar Phoenix.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ingrid:
    15 mei 2022
    Wat een beleving, ik sla de tips die ik lees op voor een volgende reis, klinkt allemaal geweldig
  2. Ans:
    15 mei 2022
    Prachtig verhaal geniet er met volle teugen van groetjes dikke kus van ons