Dag 3 en 4 New York

19 april 2022 - Central Park, New York, Verenigde Staten

Zo de dagen vliegen hier in New York. Gisteren naar een vliegdekschip geweest en heel New York rondgevaren. Gegeten bij Ellens Stardust, nog steeds geweldig om te zitten met live muziek van de serveerders (luister filmpje), maar niet meer te betalen. Vandaag lekker beetje rondgelopen en een extra trui gekocht. Het is hier toch echt nog wel koud 🥶, maar wel droog, dus wij klagen niet 💕. Ook een navigatiesysteem gekocht voor 99 dollar met kaart Amerika en Canada, nog altijd veel goedkoper dan er eentje huren. En we hebben straks pas 38 Staten van de 52 gehad, dus komt de komende jaren zeker nog van pas 😃. En vorige blog nog iets heel bijzonders vergeten te delen, namelijk …,,,,,,,, The naked cowboy van Broadway, de enige echte, heeft tegen mijn John gesproken… wauw fantastisch. PS ik heb gekeken en echt serieus ook hij had het heeeeeel koud 😜.

Verder hebben ze hier weed gelegaliseerd. Hier kun je op elke straathoek weed kopen en er lopen gastjes rond met grote zakken gedroogde toppen. Voor onze politiecollega’s…. genoeg om ze gelijk op te pakken voor dealen. Het ruikt hier dan ook 24/7 naar Hennep, ook in het hotel. New York the new weedcapital of the world. Amsterdam is er maar een watje bij 🗽.

Oh ja voor ik het vergeet ook nog een foto van iets wat we hier elke dag gratis krijgen, namelijk een chocolate cookie 🍪. Echt sooooo sweet🥰

Onze volgende blog is vanuit Bosten. Gaan morgen de auto ophalen op het vliegveld en verlaten dan New York weer.

Tot de volgende 💋

1. Ans:
    19 april 2022
    Mooie foto s groetjes en lekker genieten dikke kus
  2. Ans:
    19 april 2022
    Leuk verhaal lekker genieten dikke kus
  3. Henny Loffeld:
    19 april 2022
    Super. Tot dat er jullie wat foto’s meesturen kunnen we het een beetje mee beleven
  4. Tonnie:
    19 april 2022
    Ik heb niet zoveel interesse in de chocolade,laat mij de naked cowboy
    Maar zien hihihi
  5. Leonie:
    19 april 2022
    Geweldig..wat geniet ik met jullie nee vanaf de andere kant van de plastic 💋
  6. Linda Van Oers:
    20 april 2022
    Wat heerlijk hebben jullie het daar, gaaf dat we mee kunnen genieten met jullie!! Enjoy 😘
  7. Pap en mam:
    20 april 2022
    Jullie hebben het super en wat gaat het snel. Op naar Boston💋
  8. Erwin:
    20 april 2022
    De dagen in New York weer voorbij, gaat snel zeg, maar een mooie ervaring. Niet normaal dat schip😳 da’s gewoon een kompleet vliegveld! Morgen auto halen, rij voorzichtig en geniet samen!
  9. Djordin:
    super!!
  10. Cor en Helen:
    Heeeeeeey
    Wij lezen ook weer mee hoor!!!
    Greetz