Dag 2 New York

18 april 2022 - Vrijheidsbeeld, New York, Verenigde Staten

Gisteren de toerist uitgehangen in New York en rondgereden op de Hop-on Hop-offbus. De dag begonnen met een verrassend goed gratis ontbijt en daarna sightseeing New York met als tussenstops het 911 memorial en Statue of Liberty 🗽. Einde van de dag de lang verwachte show van de Blue Man Group. Wellicht waren de verwachtingen na 9 jaar te hoog 😜. We zaten in een achteraf theater in, voor Amerikaanse begrippen, kleine stoelen te kijken naar 3 blauwe mannetjes die leuk probeerde te zijn. Nu hebben wij meer gelachen om die Amerikanen die echt alles doen wat ze in zo’n show gevraagd wordt dan om de mannen zelf 😃. Onze verwachting was een wervelende muziekshow met 3 blauwe mannen op allerlei isolatiepijpen (hmm nu ik dit zo schrijf…..?). Hoe dan ook, weer een super dag.

1. Inge:
    18 april 2022
    Ik ben NU AL jaloers! Geniet ervan! Ik kijk al uit naar jullie volgende avonturen!
  2. Pap en mam:
    18 april 2022
    Je moet het ook niet van smurfen hebben. Zo te zien heeft John zich getroost met een klein "burgertje"😉
  3. Pap en mam:
    18 april 2022
    Je moet het ook niet hebben van smurfen.
    Zo te zien heeft John zich getroost met een klein "burgertje"😉
  4. Leonie:
    18 april 2022
    Grappig hoe een beeld zich vormt in je hoofd en hoe t daadwerkelijk is.. maar jullie hebben weer gave dingen gedaanen gezien. X
  5. Ans:
    Ziet er goed uit
  6. Tonnie:
    Was je groot zat?john
  7. Cely:
    18 april 2022
    We reizen gewoon gezellig mee.
    Genieten daar hoor!
  8. Djordin: