Dag 5 en 6 Boston

22 april 2022 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Gisteren uit New York vertrokken, auto opgehaald en naar Boston gereden. We rijden komende 27 dagen in een Jeep Cherokee SUV (zie foto). Na aankomst bij het motel in Boston lekker een potje gepoold en gegeten in een evenementenhal tegenover het motel. Flink ingemaakt door mijn mannetje met pool 🙃. Vandaag begonnen in de haven van Boston voor een Tour op zoek naar grote walvissen. We kregen helaas te maken met hoge golven en ruige zee. We hebben 3x een blowhole gezien, dus ze waren er wel, maar ze hadden helaas geen zin om zich boven water te laten zien. Na 4 uur weer terug in de haven en nog wat rondgelopen in Boston. Leuke stad, veel kleiner dan New York met een gezellige centrum. We hebben wel heel netjes ons geld teruggekregen omdat we geen walvissen gezien hebben. In de komende 99 dagen hebben we nog meer kansen om ze te kunnen zien, dus we wanhopen nog niet 😜. Morgen via de Walmart en de Harley Davidson Boston naar een klein dorpje tussen de bergen (Mt Washington) genaamd Gorham.

Tot de volgende

1. Pap en mam:
    22 april 2022
    Jammer van de walvissen. Maar jullie maken genoeg mee, kijken uit naar jullie volgende verhaal💋
  2. Ans:
    22 april 2022
    Leuk verhaal veel plezier en die walvissen zijn onderweg groetjes
  3. Erwin:
    23 april 2022
    Geen walvis, dan maar ‘n walmart😀