Dag 13 tm 16 Washington DC

1 mei 2022 - Washington D.C., Verenigde Staten

De afgelopen dagen genoten in Washington DC. Een heerlijke stad met mooie monumenten. Een stad met een relaxte vibe in vergelijking met New York waar het altijd druk en een gekkenhuis is.

Natuurlijk hebben we alle toeristische trekpleisters gezien. Niet alles was al te bezoeken ivm COVID-19, maar met het zonnetje hoog aan de hemel hebben we van monument naar monument gelopen. Vandaag zijn we zelfs nog even naar de dierentuin geweest. Alle entree is hier gratis, en dat is voor ons Nederlands altijd goed 😜. We laten de foto’s voor zich spreken.

Vanavond gaan we nog gezellig uit eten met de neef van John, die hier woont en diens partner en de nicht van John die toevallig vandaag is aangekomen in Washington voor een bezoek met haar partner. Super gezellig en bijzonder 😍.

Morgen gaan we via de Skyline Drive en een stukje van de Blue Ridge Parkway (beiden pittoreske wegen die verschillende nationale parken doorkruisen) naar Roanoke North Carolina. Belooft weer een mooie dag te worden dus.

1. Ans:
    1 mei 2022
    Goede reismorgen leuk om de fam te ontmoeten groetjes dikke kus
  2. Ingrid:
    3 mei 2022
    Pracht stad en idd zo anders dan NY, serene rust en hele mooie memorials, sweet memories bij het zien van de mooie foto's .
    Op naar of door het Shenandoah park eveneens prachtige natuur.