Dag 20 Nashville

6 mei 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Zo een lekker relaxed  dagje Nashville gehad. Omdat we 7 jaar geleden op onze huwelijksreis hier ook al geweest waren konden we alle toeristendingen laten voor wat ze waren en lekker een rustig dagje doen. We zijn begonnen bij de winkel van Steve en Frank van American Pickers een serie van History Channel. Kwamen daardoor in een heel leuk oud fabriekspand met allerlei winkeltjes.

Daarna even gaan shoppen in de Mall bij de Grand Ole Oprah en nog een lange broek met zakken aan de zijkant gescoord voor John. Ook gekeken in een winkel genaamd Outdoor World. Hier kun je in je blote kont en een creditcard naar binnen lopen en volledig gekleed, met verschillende vuurwapens een quad en een boot naar buiten stappen. De winkel is zo groot dat er een aquarium en waterval en een volledige huiskamer met allerlei opgezette beesten en een mega openhaard. Net de Decathlon, maar dat x100.

‘s middags op tijd weer in het hotel, voordat het noodweer losbarstte. Zware onweersbuien en regen vanwege orkanen in Memphis (…. waar we dus morgen naartoe gaan 🥺).

Gelukkig hadden we iets lekkers voor op de kamer gekocht en zodoende als avondeten gepicknickt op de kamer. Erg gezellig en romantisch 😍. Om 19 uur was het weer droog, dus gelukkig toch nog even naar het gezellige Mainstreet gekund. Hier onder het genot van een Budweiser naar live muziek geluisterd. Super gezellig en genoten 💕.

Morgen dus naar Memphis, als we niet wegwaaien…….. wordt vervolgd.

1. Tonnie:
    6 mei 2022
    Geweldig,jullie houden ons zo mooi op de hoogte,van DE reis we beleven alles mee. Tante els en ome rob waren ook onder de indruk van jullie uitstapje naar stijn
  2. Pap en mam:
    6 mei 2022
    Op naar het volgende avontuur, we reizen met jullie mee. ❤️❤️