Dag 17 t/m 19 Van Washington naar Nashville

4 mei 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Zo in 3 dagen 1500 kilometer gereden over super mooie pittoreske wegen. Begonnen met de Skyline Drive dwars door Shenandoah National Park (169 kilometer), die ging over in de Blue Ridge Parkway door zowel Shenandoah als het Great Smoky mountain National Park (755 kilometer) en tot slot over de Cherohala Skyway door de Smoky Mountains.

Vele mooie vergezichten, natuur en mooi weer gehad. Een aantal herten en een Lynx met een prooi in zijn bek gezien. Helaas nog te vroeg voor beren met kleintjes, deze zitten nog te diep in het bos.

Qua roadkill zie je deze gelukkig niet op deze wegen. Je mag er dan ook maar max. 70 km/u en meestal door de bochtige wegen en het rijden door de wolken rij je maar 40-50 km/u. Het laatste stuk over de highway hebben we helaas wel weer 2 nieuwe soorten roadkill gezien, namelijk gordeldieren en buideldieren.

Nu moe maar voldaan aangekomen in Nashville. Vanavond gaan we lekker een eetcafé opzoeken met live muziek. Morgen een vrije dag in Nashville.

1. Linda Van Oers:
    5 mei 2022
    Wat een prachtigreis maken jullie toch, bofbipsen!! Nu al zin in het Nashville verhaal! Heel veel plezier en geniet met volle teugen, jullie verdienen het!!!!! Proost, drink er maar 1 van mij samen. Zie het tikkie wel verschijnen hè?!😉
  2. John:
    6 mei 2022
    Die hebben we gedronken, poost 👍🏻😜
  3. Pap en mam:
    5 mei 2022
    Wat een prachtige natuur, wel een lange autorit geweest, lekker om een dag uit te rusten
  4. Ans:
    5 mei 2022
    Wat een mooi verhaal weer lekker eten en genieten van al dat moois knuf groetjes van ons
  5. Ingrid:
    5 mei 2022
    Gaaf, heerlijk stad, Johny Cash museum is een aanrader en ik had nog de brewery/rooftop Rock Bottom bar, maar bij het opzoeken van het adres zag ik dat die permanent gesloten is, jammer, maaar genoeg andere leuke tentjes met live music
  6. Djordin:
    6 mei 2022
    wat prachtig een prachtige mooie reis